Срок и цена за доставка


ИНФОРМАЦИЯ И ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА

Срокът за доставка е упоменат за всеки артикул, като може да има 3 поясняващи полета.


Поле 1:
Ако полето “Експресна доставка до 3 дни” е със статус “Да”, това означава, че артикулът е наличен в наш обект. Очаквайте пратката до 3 работни дни след поръчка, независимо от другите полета.


Поле 2:
-Датата във второто поле при етикет “Стандартна доставка до 10 дни след”, означава, че артикулите пътуват към нашия склад и ще очаквате пратката си до 10 работни дни след посочената дата.
Например ако пише “Стандартна доставка до 10 дни след: Aug 15 2017” , то пратката ще пристигне до 10 работни дни след 15-ти август.

-Ако вместо “Стандартна доставка до 10 дни след”  виждате етикет “Позвънете ни за наличност” , бройките са ограничени и трябва да се свържете допълнително с нашите консултанти.


Поле 3:
Полето “Възможност за доставка след” е информативно относно датата, след която ще бъде възможно да заредим артикула. Това не означава, че той ще бъде зареден със сигурност, но ви дава възможност да вникнете в нашия график и да планирате по-добре покупките си. Може да правите предварителни поръчки на артикули, които все още не са пристигнали и да разпределяте своя бюджет.
Например ако в третото поле виждате: “Възможност за доставка след: 2017-08-22” , то това означава, че след 22-ри август ние ще можем да зареждаме този артикул.  


Постарахме се да получите максимално подробна и точна информация за своята доставка с цел да улесним и направим по-приятно вашето пазаруване. Въпреки това тези срокове са ориентировъчни, имайки предвид следните обстоятелства:
-В случаите, когато под определени обстоятелства извън наш контрол (едновременно поръчване на определен артикул, внезапно изчерпване на количествата при нашите дистрибутори) има несъответствие между посочените и реалните срокове, Art me има право да коригира срока на доставка.
-При несъответствие на сроковете, както и за потвърждение на поръчката, служителите на Art me се свързват по телефон или email с клиента.

Цена за доставка

Цената за доставка не е включена в стойността на артикулите. Тя се образува по стандартните тарифи на Еконт, с включена отстъпка за нашите клиенти. Ако искате да получите информация за конкретна поръчка може се обадите на 0879 45 35 35 или да изчакате нашите консултанти да се свържат с Вас за потвърждение на поръчката.

При желание от страна на клиента, пратката може да бъде изпратена и с друг куриер.

Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез следните способи:


• чрез куриерска услуга от трето лице
• чрез взимане от търговски обект

Доставката се извършва до адрес на потребителя на територията на Република България, освен ако в сайта не е посочено друго.


Разходите по доставката са за сметка на потребителя.


Преди изпращане на поръчаната стока Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.


Търговецът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.


Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.


Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.


Търговецът обработва поръчките в срок от 1 работен ден от извършване на поръчката. Доставката обичайно се извършва в рамките на обичайния в практиката срок съобразно с избрания способ за доставка.


Поръчаните стоки се доставят срещу подпис, като по-големите пратки при изпозлване на куриерска услуга се доставят до входа на сградата. 


Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.


При извършване на международни доставки, приложими са правилата за доставка и получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и на съответното национално законодателство на държавата, в която се намира получателят на стоките.


Всички импортни такси при внасянето на стоката са за сметка на Потребителя. Потребителят не може да иска възстановяване на цената, ако е отказал да плати импортните такси или да получи пратката.

Търговецът си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.