Срок и цена за доставка
ИНФОРМАЦИЯ И ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА
Срокът за доставка е упоменат за всеки артикул, като може да има 3 поясняващи полета.
Поле 1:
Ако полето “Експресна доставка до 3 дни” е със статус “Да”, това означава, че артикулът е наличен в наш обект. Очаквайте пратката до 3 работни дни след поръчка, независимо от другите полета.
Поле 2:
-Датата във второто поле при етикет “Стандартна доставка до 10 дни след”, означава, че артикулите пътуват към нашия склад и ще очаквате пратката си до 10 работни дни след посочената дата.
Например ако пише “Стандартна доставка до 10 дни след: Aug 15 2017” , то пратката ще пристигне до 10 работни дни след 15-ти август.
-Ако вместо “Стандартна доставка до 10 дни след” виждате етикет “Позвънете ни за наличност” , бройките са ограничени и трябва да се свържете допълнително с нашите консултанти.
Поле 3:
Полето “Възможност за доставка след” е информативно относно датата, след която ще бъде възможно да заредим артикула. Това не означава, че той ще бъде зареден със сигурност, но ви дава възможност да вникнете в нашия график и да планирате по-добре покупките си. Може да правите предварителни поръчки на артикули, които все още не са пристигнали и да разпределяте своя бюджет.
Например ако в третото поле виждате: “Възможност за доставка след: 2017-08-22” , то това означава, че след 22-ри август ние ще можем да зареждаме този артикул.
Постарахме се да получите максимално подробна и точна информация за своята доставка с цел да улесним и направим по-приятно вашето пазаруване. Въпреки това тези срокове са ориентировъчни, имайки предвид следните обстоятелства:
-В случаите, когато под определени обстоятелства извън наш контрол (едновременно поръчване на определен артикул, внезапно изчерпване на количествата при нашите дистрибутори) има несъответствие между посочените и реалните срокове, Art me има право да коригира срока на доставка.
-При несъответствие на сроковете, както и за потвърждение на поръчката, служителите на Art me се свързват по телефон или email с клиента.
Цена за доставка
Цената за доставка не е включена в стойността на артикулите. Тя се образува по стандартните тарифи на Еконт, с включена отстъпка за нашите клиенти. Ако искате да получите информация за конкретна поръчка може се обадите на 0879 45 35 35 или да изчакате нашите консултанти да се свържат с Вас за потвърждение на поръчката.
При желание от страна на клиента, пратката може да бъде изпратена и с друг куриер.
Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез следните способи:
• чрез куриерска услуга от трето лице
• чрез взимане от търговски обект
Доставката се извършва до адрес на потребителя на територията на Република България, освен ако в сайта не е посочено друго.
Разходите по доставката са за сметка на потребителя.
Преди
изпращане на поръчаната стока Търговецът има право да се свърже с
Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за
поръчката и/или доставката.
Търговецът не носи отговорност за
неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил
неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е
посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.
Доставката
се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в
интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът
си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно
информира за това Потребителя.
Доставката се извършва в
сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за
поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да
удължава срока за доставка, като своевременно информира за това
Потребителя.
Търговецът обработва поръчките в срок от 1
работен ден от извършване на поръчката. Доставката обичайно се извършва в
рамките на обичайния в практиката срок съобразно с избрания способ за
доставка.
Поръчаните стоки се доставят срещу подпис, като
по-големите пратки при изпозлване на куриерска услуга се доставят до
входа на сградата.
Потребителят е длъжен да прегледа стоката в
момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени
несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се
приема, че доставката е приета без възражения.
При извършване
на международни доставки, приложими са правилата за доставка и
получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и
на съответното национално законодателство на държавата, в която се
намира получателят на стоките.
Всички импортни такси при
внасянето на стоката са за сметка на Потребителя. Потребителят не може
да иска възстановяване на цената, ако е отказал да плати импортните
такси или да получи пратката.
Търговецът си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.